چطور بهترین و لوکس‌ترین ویلا در طرقبه شاندیز را بسازیم؟!

چطور بهترین و لوکس‌ترین ویلا در طرقبه شاندیز را بسازیم؟!

ویلا در طرقبه شاندیز

اگر اهل مشهد هستید که صحبت کردن از آب‌وهوای مطبوع و دل‌انگیز ییلاقات معروف اطراف شهر، گزافه‌گویی است! اگر هم اهل مشهد نیستید، احتمالا نام «طرقبه» و «شاندیز» حداقل یک بار به گوش‌تان خورده است و شاید از وصف زیبایی‌هایش هوس کرده باشید تا در اولین فرصتی که به دومین کلان‌شهر ایران سفر کردید، حتما برای فرار از روزمرگی و شلوغی و هیاهوی شهر، سری به این دو منطقه خوش‌آب‌وهوای غرب مشهد سری بزنید.

البته برای خواندن این مقاله فرقی نمی‌کند که اهل کجا باشید؛ چون مخاطب این مقاله هرکسی است که سودای ساخت، طراحی، بازسازی، دکوراسیون، نما یا هر فعالیت دیگری از این دست برای ویلا در طرقبه و شاندیز دارد. حتی اگر مسیرتان به این سو نیفتاده باشد، شاید با خواندن این مقاله ترغیب شوید که یک ویلای دوست‌داشتنی برای خودتان داشته باشید.

به‌هرحال ما در این مطلب قصد داریم بهترین شرکت برای طراحی ویلا مدرن و کلاسیک در طرقبه شاندیز را به شما معرفی کنیم.

لیست ۵ شرکت برتر طراحی و معماری ویلا در طرقبه شاندیز

یک گشت‌وگذار ساده در دل طرقبه و شاندیز کافی‌ست تا با ده‌ها و شاید صدها مورد مواجه شوید که ادعا می‌کنند کار طراحی و ساخت ویلای شما را از صفر تا صد بر عهده می‌گیرند و یک ویلای عالی یا به قول خودشان لاکچری تحویل شما می‌دهند. از آن ساده‌تر یک سرچ گوگل است که فهرست بلندبالایی از شرکت‌ها و گروه‌های معماری را برایتان ردیف می‌کند که همگی از بهترین بودن پیشنهادهای خودشان می‌گویند.

اما ما این‌جا تنها ۵ شرکت از میان بهترین شرکت‌های طراحی ویلا دوبلکس، ویلا باغ و سایر کانسپت‌های دیزاین در زمینه ویلا در شهر مشهد و منطقه طرقبه شاندیز را به شما معرفی می‌کنیم… با یک تفاوت!

بعد از مرور این فهرست، با ذکر دلیل به شما می‌گویم که چرا باید به این شرکت‌ها چشم‌بسته اعتماد کنید و قول بدهید که وقتی چشم‌تان را باز کردید، از تماشای بهترین و لوکس‌ترین ویلای طرقبه شاندیز تعجب نکنید. پس این شما و این هم بهترین‌های ویلاسازی در غرب مشهد:

اما بگذارید چند قدم به عقب‌تر برویم و اول از همه، به کسانی که هنوز به جایگاه مهم و خاص ییلاقات طرقبه شاندیز در نزدیکی شهر مشهد پی نبرده‌اند یا بین چند گزینه به انتخاب نهایی نرسیده‌اند، شرح بدهیم که اصلا چرا باید طرقبه شاندیز را برای سرمایه‌گذاری در زمینه ویلا و باغ انتخاب کنند و چطور می‌توانند از این سرمایه‌گذاری مطمئن باشند.

۱کارمانی
طراحی و نظارت، اجرا و ساخت ( معماری و دکوراسیون داخلی)
شماره تماس:

۰۹۱۵۲۴۳۹۰۵۸

۲هزارهطراحی پلان و محسابات سازهشماره تماس:
۰۹۱۵۲۳۸۹۰۵۷
۳مهرطراحی پلان و معماری داخلیشماره تماس:
۰۹۱۵۷۳۳۹۴۰۶
۴آرینطراحی،نظارت و ساخت
نما
شماره تماس:
۰۹۱۵۷۳۵۲۴۳۱
۵ماورامعماری و معماری داخلیشماره تماس:
۰۹۱۵۴۸۶۰۸۹۱
۶آرمانیمعماری و محاسباتشماره تماس:
۰۹۱۵۷۳۶۴۵۸۹
۷نیانمحاسبات سازه و عمران و طراحی پلان
شماره تماس:
۰۹۱۵۰۵۰۵۶۹۲
۸ارج آرکطراحی و دکوراسیون داخلیشماره تماس:
۰۹۱۵۶۱۱۷۲۱۰
۹خانه آرمانی دکوراسیون داخلیشماره تماس:
۰۹۰۱۴۳۸۵۷۰۸
۱۰پاژمعماری و دکوراسیون داخلیشماره تماس:
۰۹۲۰۲۹۰۲۵۹۰

 

همه امکانات در طرقبه شاندیز مشهد در دسترس شماست!

لازم نیست چندان اهل آمار و ارقام باشید تا بدانید پرگردشگرترین شهر ایران کدام است؛ تقریبا هرکسی را در اطراف خود دیده باشید، یا خودش اهل مشهد است یا دلش در مشهد گیر کرده است! اگر این مشاهده برایتان جای اعداد و آمارها را نمی‌گیرد، پس شاید برایتان جالب باشد بدانید که مطابق آمار منتشر شده، سالانه بیش از ۵ میلیون نفر گردشگر خارجی (که بیشترشان شهروندان کشورهای عربی هستند) و قریب به ۳۰ میلیون نفر گردشگر ایرانی به مشهد سفر می‌کنند.

بنابراین اگر بدانید که «مشهد» پرمسافرترین شهر ایران است و در بعضی ایام سال مثل نوروز، تعداد مسافران آن مرز ۱۲ میلیون نفر را هم رد می‌کند، برای خرید و ساخت ویلا در شهر ییلاقی طرقبه شاندیز در نزدیکی مشهد درنگ نمی‌کنید! چرا؟ چون امکانات رفاهی و دسترسی به شهری با این میزان گردشگر، بیشتر و راحت‌تر است.

نگاهی به ویلا و ویلاسازی در جهان

حالا وقت آن است تا کمی با مفهوم «ویلا» به صورت بین‌المللی آشنا شویم. عنوان «ویلا» به خانه‌های شهری باکیفیتی اطلاق می‌شود که معمولاً طبقه بالای جامعه در آن سکونت دارند. این خانه‌های مدرن در قطعه زمین خود قرار دارند و دارای یک فضای خصوصی در حیاط برای باغبانی هستند.

بر اساس دیدگاه مدرن، طراحی خانه‌های ویلایی مجموعه‌ای از خانه‌هایی با طراحی زیبا در مجموعه‌های ویلایی دردار با مساحت زمین کافی برای هر ویلا است. زیبایی‌شناسی ویلاهای خصوصی و همچنین پروژه‌های مجموعه‌های ویلایی به طور کلی چیزی است که طراحی خانه‌های ویلایی را از سایر پروژه‌های املاک مانند آپارتمان‌ها یا خانه‌های ویلایی فردی متمایز می‌کند.

آشنایی با تاریخچه طراحی ویلا و خانه باغ

تاریخچه طراحی ویلاها و خانه‌های ویلایی به دوران رومیان باستان باز می‌گردد؛ جایی که اعضای ثروتمند خاندان سلطنتی روم ویلاهای وسیعی را در حومه شهر می‌ساختند. این ویلاها مانند روستاهای بزرگ و ثروتمند خودکفا بودند که در مقیاس بزرگ ساخته شده بودند و اغلب شامل محوطه‌سازی گسترده و باغ‌های انگور نیز می‌شدند. بزرگان و اشراف‌زادگان رومی در تابستان‌های گرم به این خانه‌های ویلایی مجلل مستقر می‌شدند تا بر گرما در شهرها غلبه کنند. در واقع، حتی در زبان‌های ایتالیایی و لاتین، واژه ویلا به معنای خانه روستایی یا خانه-مزرعه است. بر اساس این تعریف، در خانه‌های ویلایی هیچ چیز معمولی و فروتنانه‌ای وجود ندارد، زیرا آن‌ها همیشه خانه خواص و بزرگان بوده‌اند.

از ویلاهای بزرگ قدیمی تا ویلاهای لوکس امروزی

از سال‌های گذشته، مفهوم ویلا و ویلاسازی به تدریج در حال تکامل بوده و اکنون می‌توان آن را در شهرها یا مناطق حومه شهرها به عنوان خانه‌های مجلل افراد مرفه جامعه یافت. این خانه‌های زیبا را می‌توان در پروژه‌های مجتمع‌های ویلایی پیدا کرد که شامل تعدادی ویلا با طراحی مشابه در یک پروژه است. طرح‌های خانه‌های ویلایی معمولاً دو طبقه طراحی شده‌اند و در آن‌ها برای راحتی بیشتر صاحب ویلا، محل قرارگیری اتومبیل‌های شخصی به گونه‌ای است که به خانه متصل می‌شود. ویلاهای امروزی همچنین دارای تعداد زیادی امکانات رفاهی لوکس واقع در مجموعه هستند که این خانه‌ها را برای زندگی جذاب‌تر می‌کند.

ویژگی‌های مهم بهترین ویلاهای مدرن در جهان

ویلا د

ویلاهای مدرن امروزی که در جهان طراحی می‌شوند، معمولاً دارای طرح‌های معاصر هستند که به این زودی‌ها از مد نمی‌افتند. این طرح‌های خانه مستقل معمولاً دو یا سه طبقه هستند و در محدوده‌های مساحتی مشخصی عرضه می‌شوند.

خانه‌های ویلایی در مقایسه با آپارتمان‌ها جادارتر هستند و حریم خصوصی بیشتری را برای ساکنان فراهم می‌کنند و همچنین ایجاد تغییرات کوچک در ساختار را برای صاحب‌خانه آسان‌تر می‌کنند. ویلاهای معمولا دارای تراس‌هایی هستند که می‌توانید شب‌ها در آن بنشینید و به چشمک زدن ستاره‌ها در دل آسمان تیره خیره شوید یا حتی در کنار عزیزان خود یک مهمانی و دورهمی برگزار کنید.

بررسی جدیدترین طرح‌های ویلاها و خانه‌ باغ‌های ویلایی

اکنون که با سبک‌های طراحی و ویژگی‌های مهم بهترین ویلاهای مدرن در جهان آشنا شدیم، بد نیست باهم نگاهی به جدیدترین طرح‌های ویلاها و خانه‌ باغ‌های ویلایی بیندازیم و ببینیم مدرن‌ترین و لوکس‌ترین ویلاهای امروز از چه فاکتورهایی برخوردارند. ویدیوهای زیر را ببینید و بعد ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

Link: https://youtu.be/lqRwTwLV-Co

Link: https://youtu.be/KSI_XGAr6W0

جزئیات معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

حال که طرح‌های به‌روز و نوین طراحی ویلا در جهان را دیدیم، می‌توانیم ویژگی‌های جزئی این پروژه‌ها را باهم مرور کنیم. این ویلاها دارای یک پاسیو خصوصی جلویی هستند که می‌توانید صبح‌ها در آن بنشینید و هم‌زمان که از میل کردن صبحانه خود لذت می‌برید، به آواز پرندگان در محوطه باغ روبه‌روی خود گوش فرادهید و این لذت را کامل‌تر کنید. ویلاهای امروزی بسیار زیبا طراحی می‌شوند و شرکت‌های معماری خوب و معتبر در فرایند طراحی آن‌ها، نیازهای صاحبان خانه را در نظر می‌گیرند.

چرا باید به «کارمانی» اعتماد کرد؟

در میان نام‌هایی که در فهرست اولیه این مقاله ذکر کردیم، «گروه معماری کارمانی» که طراح و مجری تخصصی معماری و معماری داخلی است، گزینه مناسبی برای سپردن پروژه‌های ویلاسازی در نقاط حومه مشهد و طرقبه شاندیز به شمار می‌رود. معماران و طراحان داخلی این گروه می‌توانند هر جنبه‌ای از ویلا را متناسب با نیازها، ترجیحات کارفرما و خطوط زمین طراحی کنند، اتاق‌های جدیدی را اضافه کنند، ابعاد را تغییر دهند، نما را به روز کنند و… . هر آنچه که نیاز دارید، تیم کارمانی می‌تواند ارائه دهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید