بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز

اگر شما ازساکنان مشهد باشید، می دانید که طرقبه و شاندیز یکی از بهترین منطقه ها برای طراحی و اجرای یک ویلاست؛

منطقه ای که به سبب جدایی از فضای شهری، هم آب و هوای بهتری دارد و هم از آرامش قابل توجهی برخوردار است.

طرقبه و شاندیز

 

به همین دلایل، طرقبه و شاندیز، محبوب همه برای ساخت ویلاست و بدیهی است که به همین علت به دنبال بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز باشید.

ما اینجاییم تا به شما در یافتن آن کمک کنیم.

 

بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز

شاید از خود بپرسید که یک شرکت چه مواردی را باید دارا باشد تا به بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز بدل شود؟

یا اصلا، چه فرقی دارد؟ برترین، برترین است و طرقبه و غیر طرقبه ندارد! هر کجا باشد کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد!

 

باید در پاسخ شما بگوییم که حرفتان در عین حال هم صحیح است و هم غلط !

صحیح است چرا که واقعا بهترین بهترین است؛ فرقی نمی کند کجا باشد و چه پروژه ای، در هر صورت به نحو احسن آن را انجام می دهد.

 

اما چرا غلط است؟

برای طراحی و اجرای ویلا در منطقه ای خاص که مدنظر شماست، علاوه بر پارامترهای کیفی ثابت که در هر پروژه ای باید رعایت شوند، نیاز است تا شرکت مجری ویژگی های دیگری نیز داشته باشد.

اما این ویژگی ها کدامند؟

یا به بیان دیگر، چه چیزهایی یک شرکت را تبدیل به بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز کرده است؟

 

۱. آشنایی با اقلیم

وقتی شما محل انجام یک پروژه را به یک مختصات خاص محدود می کنید، ناخواسته بر شرکت مجری آن پروژه محدودیت هایی اعمال کرده اید.

محدودیت هایی که از میانشان می توان به طور مثال به جنس خاک و مصالح مطلوب آنجا و یا متراژ زمین اشاره کرد.

اما این جغرافیا با توجه به جنس پروژه، نیاز به شناخت بیشتری از آن منطقه دارد که گاها این شناخت صرفا با تحقیق و یا آزمایش حاصل نمی شود.

به بیان ساده تر، شرکتی مستحق دریافت عنوان بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز است که شناخت دقیقی از آن منطقه داشته باشد.

 

۲.تجربه کافی

حال این شناخت، هم می تواند ناشی از زیست مجریان در جامعه ی کارفرما باشد و هم می تواند به دلیل تجربه ساخت پروژه های مشابه در منطقه موردنظر شامل شود.

تجربه هایی در همان منطقه و با همان جنس. ( به طور مثال تجربه ساخت ویلاهای متعدد در طرقبه و شاندیز)

همچنین حائز اهمیت است که این تجربیات، حاصل درخشانی در پی خود داشته باشند و تجربه ی صرف نباشند.

برای شناخت و ارزیابی بهتر این مورد، کافی است نگاهی به رزومه هر شرکت بیاندازیم تا با توجه به تعداد پروژه های مشابه آن ها در محل مورد نظر – که در این نوشتار مقصود ویلا در طرقبه و شاندیز است – و همچنین درصد موفقیت و مطلوبیت آن ها دست به انتخاب بزنیم.

بنابراین، علاوه بر آشنایی کافی با زیست بوم، داشتن کارنامه کافی و درخشان در این زمینه از دیگر عواملی است که می تواند شرکتی را بدل به بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز بکند.

 

حال سوال اینجاست، میان تجربه و شناخت کدامیک از اهمیت بیشتری برخوردارند؟

 

تجربه یا شناخت؟

بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز باید هر دوی این پارامترها را علاوه بر تمامی پارامترهای کیفی ویلاسازی دارا باشد.

( برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ویلاسازی به این مقاله مراجعه کنید: طراحی ویلا – کارمانی)

 

بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز، شرکتی است که شناخت کافی از جامعه، الگوی زیستی و جغرافیای کارفرما داشته باشد  و علاوه بر آن تجربیات درخشانی از طراحی و ساخت ویلا در طرقبه و شاندیز در کارنامه خود ثبت کرده باشد.

 

در ادامه ۳ برترین شرکت طراحی و ساخت ویلا در طرقبه و شاندیز را مورد بررسی قرار می دهیم و سپس لیست کاملی از آن ها را در اختیار شما می گذاریم.

 

 

۱- گروه معماری کارمانی

گروه معماری کارمانی، به رغم آنکه طراح و مجری پروژه هایی در سرتاسر کشور و حتی در خارج از مرزهای ایران بوده است؛ هسته مرکزی خود را در مشهد پایه گذاری کرده و به همین دلیل است که پارامتر شناخت را به کاملترین وجه ممکن داراست.

این شرکت که تاکنون طراحی و اجرای ویلاهای فراوانی را در طرقبه و شاندیز مشهد بر عهده گرفته است ثابت کرده که به سبب تجربه کم نظیری که در این زمینه دارد، همواره توانایی ارائه پروژه ی آرمانی کارفرما را دارد و همیشه از دریچه ای نو به طراحی نگاه می کند.

به دلیل همین همراهی روزافزون تجربه و شناخت و با چاشنی دانش و تخصصی که کارمانی همواره خود را به بهترین شکل در آن ثابت کرده، به جرئت می توان گفت که کارمانی جایگاه محکمی در لیست بهترین شرکت های طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز دارد.

 

اهمیتی ندارد که ویلای مطلوب شما در چه سبکی است، کارمانی به بهترین شکل آن را به شما تحویل می دهد!

 

وبسایت کارمانی

آدرس روی نقشه

دفتر مشهد: میدان جانباز، برج بین المللی پاژ، ساختمان اداری یک، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱

شماره تماس: ۰۵۱۳۳۸۴۵۲۹۸۸ – ۰۹۱۵۲۴۳۹۰۵۸

 

5 بهترین شرکت معماری و دکوراسیون داخلی

 

۲- گروه معماری هزاره

هزاره، از دیگر گروه هایی است که دفتر مرکزی آن در مشهد قرار گرفته و به سبب همین مسئله پارامتر شناخت را به بهترین شکل داراست.

هزاره می تواند با درک درستی که از خواسته ها و نیازهای شما از ویلای مورد انتظارتان دارد،  پروژه ای مطابق خواستتان به شما تحویل دهد.

نگاهی به پپیشینه هزاره، اثبات کننده آن است که آن ها از گروه هایی هستند که با تکیه بر متدهای روز دنیا و شناخت و تجربه ای که حاصل سالیان سال کار در زمینه های گوناگون طراحی و اجرا، بالاخص ویلاسازی، است توانسته اند نام خود را به عنوان یکی از برترین ها در لیست بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز مطرح کنند.

 

وبسایت گروه معماری هزاره

آدرس روی نقشه

مشهد، بلوار سجاد، تندیس، طبقه دوم واحد ۲۰۳

شماره تماس: ۰۵۱۳۳۸۴۵۲۹۸۸ – ۰۹۲۰۲۹۰۲۵۹۰

 

گروه معماری هزاره

 

۳- گروه معماری ارج آرک

ارج آرک که از معتبرترین و به نام ترین شرکت های معماری در مشهد است، سوابق درخشانی در حیطه ویلاسازی دارد و به همین سبب به جرئت می توان آن را به عنوان یکی از بهترین ها در لیست بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز برشمرد.

این شرکت که بارها ثابت کرده توانایی اجرای تمامی سبک های ویلا اعم از مدرن، کلاسیک و … را داراست،به سبب برخورداری از هر دو پارامتر مذکور در نوشتار بالا و همچنین بهره بردن از دانش و تخصص خود و تکیه بر نیروهای متخصصی که این شرکت داراست؛ بدون شک جایگاه غیر قابل انکاری در لیست بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز دارد.

 

ویلا و فضای سبز – ارج آرک

 

وبسایت گروه معماری ارج آرک

آدرس روی نقشه

ایران، خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمدآباد، رضا ۲۹، ساختمان ۱۰۰

شماره تماس: ۰۹۱۵۶۱۱۷۲۱۰ – ۰۵۱۳۸۴۴۸۸۸۹

 

 

پس از بررسی سه شرکت صدرنشین لیست به انتخاب ما، در ادامه فایل کامل ۱۰ بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز را به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار می گیرد.

با آرزوی تحقق بهترین لحظات در ویلای رویایی شما؛ با اجرای بهترین شرکت طراحی و اجرای ویلا در طرقبه و شاندیز.

بهترین شرکت طراحی ویلا در طرقبه و شاندیز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید