بهترین شرکت طراحی نما در مشهد

نمای ساختمان شما پوسته روئین ساختمان شما و به زبان ساده به مثابه لباسی است که بر تن بنای شما پوشانده می شود؛

اگر درست و اصولی اجرا شود می تواند ساختمان شما را به اوج زیبایی ببرد و اگر اشتباه و غیرتخصصی اجرا شود، نه تنها می تواند باعث روی برگرداندن خود شما و یا هر رهگذری از تماشای آن شود بلکه میتواند سایر نقاط قوت ساختمان را به زیر سوال ببرد .

نما، هویت یک ساختمان است!

بنابراین بدیهی است که بخواهید به دنبال بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باشید.

ما در این نوشتار سعی بر آن داریم که با ارائه اطلاعاتی کلی در باب طراحی نما، دید روشن تری برای انتخاب بهترین شرکت طراحی نما در مشهد به شما بدهیم.

همچنین برای تسهیل تصمیم گیری و احترام به سلایق گوناگون، لیست کاملی از شرکت های طراحی نما که هر کدام برای خود دلیل محکمی برای ” بهترین شرکت طراحی نما در مشهد” بودن دارند ارائه می دهیم.

در ابتدا نگاهی به جایگاه های اول لیست بهترین های شرکت طراحی نما در مشهد می اندازیم؛

سپس با ارائه توضیحاتی در باب طراحی نما، تلاش می کنیم تا با انتخاب درست  از میان لیست کامل “بهترین شرکت طراحی نما در مشهد” این امر را برای شما تسهیل نمائیم .

۱- گروه معماری کارمانی

گروه معماری کارمانی، با سابقه طراحی و اجرای سبک های گوناگونی از نما در کاربری های مختلف اعم از مسکونی، تجاری و … انتخاب مطمئنی برای طراحی نماست.

این شرکت با تکیه بر سابقه ۳۰ ساله و همچنین بهره مندی از نیروهای متخصص و بر اساس دانش روز دنیا می تواند ارائه دهنده نمایی متناسب با نیازهای شما باشد.

اجرای صد درصدی تمام پارامترهای یک طراحی نمای موفق هر چند در ظاهر دشوار می نمایاند، اما کارمانی در عمل ثابت کرده که این امر شدنی است!

کارمانی، حتی اگر بهترین شرکت طراحی نما در مشهد نباشد، بدون شک یکی از بهترین هاست.

وبسایت کارمانی

آدرس روی نقشه

دفتر مشهد: میدان جانباز، برج بین المللی پاژ، ساختمان اداری یک، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۰۵۸۳۳۲ – ۰۹۱۵۲۴۳۹۰۵۸

5 بهترین شرکت معماری و دکوراسیون داخلی

۲- گروه معماری هزاره

گروه معماری هزاره، نامی که بعید است با یک جستجو ساده در زمینه طراحی نما و معماری اسم آن را نشنیده باشید.

شرکت هزاره که توانایی و تجربه کافی در طراحی و اجرای نما در سبک های گوناگون اعم از کلاسیک، مدرن، پست مدرن و … را داراست، می تواند انتخاب مناسبی برای دوخت لباس ساختمان شما باشد.

هر چند به زعم ما ۳ جایگاه اول لیست هر یک به تنهایی می توانند بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باشند، اما سختی انتخاب باعث شد که نام هزار در رده دوم لیست قرار بگیرد؛

رده دومی، که نه تنها بر روی کاغذ بلکه در عمل نیز اثبات کرده استحقاق اول شدن را داراست.

وبسایت گروه معماری هزاره

آدرس روی نقشه

مشهد، بلوار سجاد، تندیس، طبقه دوم واحد ۲۰۳

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۵۲۹۸۸ – ۰۹۲۰۲۹۰۲۵۹۰

گروه معماری هزاره

۳- گروه معماری ارج آرک

ارج آرک از دیگر شرکت های معماری در مشهد است که بارها خود را در زمینه های مختلف از جمله طراحی نما اثبات کرده است.

این گروه با تخصص و تعهد مثال زدنی و تکیه بر متدهای روز دنیا توانسته همواره پروژه هایی با استاندارد بین المللی را در سطح مشهد، ایران و حتی خارج از مرزهای ایران به اجرا برساند.

ارج آرک از دیگر مدعیان کسب عنوان “بهترین شرکت طراحی نما در مشهد” است که قطعا شایستگی آن را نیز دارد؛

ارج آرک بارها ثابت کرده که شایستگی را نه به صورت اتفاقی، بلکه با پیشرفت روز افزون در سطح پروژه های خود به دست آورده است.

وبسایت گروه معماری ارج آرک

آدرس روی نقشه

ایران، خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمدآباد، رضا ۲۹، ساختمان ۱۰۰

شماره تماس: ۰۹۱۵۶۱۱۷۲۱۰ – ۰۵۱۳۸۴۴۸۸۸۹

پس از بررسی سه شرکت صدرنشین لیست “بهترین شرکت طراحی نما در مشهد”،  حال وقت آن است تا با هم نگاهی به پارامترها و استانداردهای طراحی نما بیاندازیم تا بتوانیم دقیق تر دست به تصمیم گیری بزنیم و پس از آن لیست کامل بهترین شرکت های طراحی نما در مشهد را ارائه حضورتان کنیم.

لازم به ذکر است که سه انتخاب ابتدایی ما هر کدام به خودی خود می توانند بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باشند چرا که این انتخاب بر اساس توانایی و تجربه در اجراسازی تمامی پارامترهای یک طراحی نمای موفق بوده است.

اصول طراحی نما

طراحی نمای ساختمان مانند هر دانش و تخصص دیگری اصول و پارامترهای بنیادین خود را دارد.

برای پیدا کردن بهترین انتخاب جهت طراحی نما یا به بیان دیگر، یافتن بهترین شرکت طراحی نما در مشهد نیاز است تا این اصول را بشناسیم تا بتوانیم با تطبیق آن ها با کارنامه هر شرکت، دست به تصمیم گیری بهتری بزنیم.

در ادامه نگاهی به این اصول که رعایت و اجرای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است می اندازیم.

محافظت در برابر تغییرات جوی

بنای ساختمان بیرونی ترین بخش آن است که به سبب سر و کار دائمی که با فضای بیرون دارد نیازمند مشخصات و توانایی های ویژه ایست؛

این توانایی ها باد علاوه بر استحکام کافی، حائز پارامترهای دیگری نظیر زیبایی و جلوگیری از انتقال سرما و گرما به داخل نیز باشد.

بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باید در انتخاب مصالح و نحوه طراحی نما طوری عمل کند تمامی موارد مذکور عملی شوند.

نما به مثابه راه ارتباطی

به سبب قرارگیری نما در بیرونی ترین بخش ساختمان، دو وظیفه مهم بر دوش آن می افتد که عملی شدن این وظایف منوط به طراحی و اجرای درست نما توسط شرکت طراحی نماست.

وظیفه اول ورودی نور خورشید به داخل ساختمان و وظیفه دوم ایجاد چشم اندازی قابل قبول برای ساکنان آنجاست.

بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باید بتواند با برگزیدن اندازه، جنس، جایگذاری و … پنجره ها، این نیاز مهم را پاسخگو باشد.

عایق

بدیهی است که یکی از روشن ترین وظایف بنای ساختمان جلوگیری از ورود صدا از بیرون به درون داخل و بالعکس می باشد.

این مسئله خصوصا با نگاهی به جهان پیرامونمان اهمیت بیشتری به خود می گیرد، چرا که حجم اصوات تولیدی در خیابان دارد هر حظه بیش از پیش می شود.

بنابراین بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باید بتواند متریال و مصالح را طوری انتخاب کند که علاوه بر زیبایی، جلوی ورود صدا از بیرون را بگیرد.

هویت

نما، هویت یک ساختمان است.

نمای ساختمان شما باید معرف شخصیت ساختمان باشد و علاوه بر زیبایی بیرونی ساختمان، بیانگر روح دوستدار زیبایی ساکنان آن خانه نیز باشد.

اما شناساندن و پیش از آن شناختن این هویت امری است که نیازمند تجربه و تخصص کافی و البته داشتن روح هنرمندمابانه است که این مهم تنها از پس بهترین ها بر می آیند.

تاثیرپذیری از محیط

برای طراحی و اجرای نمای یک ساختمان، نیاز است تا در ابتدا محل قرارگیری آن ساختمان و زیست بوم آن مورد مطالعه قرار بگیرد.

روشن است که به طور مثال نمای ساختمانی که در یک منطقه گرمسیری قرار گرفته با نمای ساختمانی که در منطقه ای پربارش قرار گرفته زمین تا آسمان متفاوت است!

علاوه بر آب و هوا، باید مطالعه کافی بر روی گسل های منطقه صورت بگیرد تا طراحی و اجرای نما متناسب با استحکام مورد نیاز آن منطقه باشد.

این مطالعات و تحقیقات، نیازمند تخصص و دانش و تجربه کافیست؛ بنابراین طبیعی است که به دنبال بهترین شرکت طراحی نما در مشهد باشید.

تناسب

طراحی نمای یک ساختمان باید به گونه باشد که در تناسبی چشم نواز با طراحی فضای سبز و همچنین محوطه جلوی ساختمان داشته باشد.

اگر یک نما، بدون توجه به این مسائل طراحی و اجرا شود؛ نه تنها باعث زیبایی ساختمان شما نمی گردد بلکه باعث بروز سرگیجه برای هر رهگذر می شود!

این تناسب نیازمند آن است تا شرکت مجری، نه تنها در طراحی نما بلکه در سایر بخش های معماری نیز تسلط و تبحر کافی را داشته باشد تا بتواند با درکی درست از فضا و اتمسفر محوطه ساختمان، نمایی متناسب را ارائه دهد.

موارد بالا، تنها بخش محدودی از مواردی بود که باید به هنگام طراحی نما مورد توجه قرارگیرد و هدف از بیان آن، معطوف کردن توجه شما به حساست طراحی بنا و توجه به جزئیات در انتخاب شرکت مجری برای بنایتان است.

در آخر، لیست “بهترین شرکت طراحی نما در مشهد” به همراه اطلاعات تماس و آدرس آن ها در اختیار شما قرار می گیرد تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

ساختمان شما لایق بهترین لباس است!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید