اجرای ابنیه و ساختمان صفر تا صد

در واقع در این فضا مهم نیست فروشگاه و یا انبار کالای شما در کدام نقطه از شهر واقع شده است بلکه مهم است با استفاده از خدمات به صورت تخصصی در این فضا حضور به هم رسانید و با کمک یک تیم حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنید. پس از مدتی بدون محدودیت جغرافیایی نه تنها از تمام سطح شهر بلکه از تمام کشور مشتری خواهید داشت و این یعنی درآمدی باور نکردنی برای شما. از این جهت حائز اهمیت است که با هزینه ای بسیار کمتر از یک فروشگاه معمولی در نقطه ای از شهر ‌می‌توانید بدون هزینه بازاریابی، اجاره ملک، پرداخت عوارض و… در آمدی مساوی با بهترین فروشگاه‌های شهر خود داشته باشید و اعتبار تجاری خود را افزایش دهید.

اجرای ابنیه و ساختمان صفر تا صد

اجرای ابنیه و ساختمان صفر تا صد به عوامل متعددی متصل است و طراحی معماری یکی از مهم ترین مراحل یک پروژه معماری است. برای انجام یک پروژه معماری مراحلی را باید به ترتیب طی کرد . قبل از آغاز مراحل طراحی معماری باید مرحله پیش رو را به بهترین نحو و روش و بدون هیچ نقصی پشت سر گذاشت. کلیه پروژه های معماری جهت طراحی از سه بخش اصلی تشکیل می شوند. این سه بخش (فاز) بایستی به صورت منظم و متداوم پس از دیگری و پشت سر یکدیگر قرار بگیرند تا طراحی معماری مورد نظر به صورت استاندارد پیاده سازی شود.

طراحی و دکوراسیون داخلی در مشهد
مطالعه بیشتر: طراحی و اجرا در مشهد

اولین مرحله فاز صفر معماری یا همان مطالعات معماری می باشد که پس از انجام مطالعات و پژوهش و انجام فاز صفر معماری و تایید آن به مرحله بعد می رسیم. مرحله بعدی فاز یک معماری که همان طراحی اولیه معماری می باشد که به طور مفصل در آیتم های بعدی بیان خواهیم کرد. پس از این مرحله می رسیم به مرحله فاز دو معماری و تهیه جزئیات و نقشه های اجرایی معماری می باشد. فاز صفر معماری مرحله ای است که در آن اطلاعات مورد نظر کسب می شوند و پروسه شناخت و شناسایی پروژه مورد مطالعه قرار می گیرد.

در فاز صفر معماری اجرای ابنیه و ساختمان صفر تا صد پروژه از نظر توجیه فنی و اقتصادی و همچنین توجیه اجتماعی پروژه معماری مورد بررسی قرار می گیرد. اطلاعات و شناخت مورد نظر در فاز صفر معماری در بسیاری از موارد از طریق مذاکرات با کارفرما و آگاه شدن از نیازهای مورد نظر کارفرما به دست می آید.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد کارمانی که با تجربه بالا و با تکیه بر دانش روز دنیا در حیطه معماری از جمله طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی محوطه، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه، طراحی و اجرای نمای ساختمان، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی و … در صدد آن است که با برترین طراحی های خود شما را در داشتن محیطی زیبا یاری رساند.

طراحی و اجرا در مشهد

در قسمت اجرایی نقشه های تخصصی توسط تیم ارائه میگردد:

نقشه‌های فاز دو ساختمان :

نقشه‌های فاز یک ساختمان دقت و اطلاعات لازم برای اجرای ساختمان را ندارند. برای مثال ،در آن نوع فونداسیون‌ها، ابعاد ستون‌ها، مسیر لوله‌ها، جنس دیوارها ،جنس و جزئیات درها و پنجره‌ها، مصالح کف سازی، محل استقرار لامپ‌ها و … مشخص نشده است. از این رو ،برای اجرای هر ساختمان با بهره گرفتن از نقشه‌های فاز یک، نقشه‌های اجرایی (فاز دو) آنرا تهیه می‌ نمایند. نقشه‌های فاز دو ساختمان شامل موارد زیر است :

نقشه‌های فاز دو معماری :

اجرای ابنیه و ساختمان صفر تا صد که توسط مهندس معمار طراحی می شود که مشخصات کامل مصالح و جزئیات اجرایی قسمت‌های مختلف ساختمان را تعیین می کند .

نقشه‌های فاز دو سازه :

که توسط مهندس محاسب طراحی می شود و به معرفی مشخصات فونداسیون ها، ستون‌ها ، تیرها و پوشش سقف‌ها می پردازد.

نقشه‌های تأسیسات مکانیکی :

که توسط مهندس مکانیک طراحی می شود و به معرفی سیستم آب رسانی ، دفع فاضلاب ، نحوه ی گرمایش و سرمایش می پردازد .

نقشه‌های تأسیسات الکتریکی :

اجرای ابنیه و ساختمان صفر تا صد که توسط مهندس برق طراحی می شود و به معرفی سیستم روشنایی، کلید و پریز و تلفن ساختمان می پردازد . کنترل و هماهنگی این نقشه ها زیر نظر مهندس معمار انجام می‌شود و به عنوان نقشه‌های اجرایی ساختمان در اختیار برنامه ریزان و مجریان پروژه قرار می‌گیرد .

همانطور که دیدید، ایجاد یک وب سایت می‌تواند کار دلهره آوری باشد. انتخاب یک وب سایت و تصمیم‌گیری در مورد این که چگونه می‌خواهید سازمان خود را در وب برای همه به تصویر بکشید، کار ساده ای نیست. آشنایی و درک واژگان به شما کمک خواهد کرد که با خود ارتباط بهتری بگیرید. همچنین دانستن این کلمات موجب صرفه جویی در وقت و هزینه کمتر خواهد شد که در نهایت می‌توان نتیجه مطلوبی به دست آورد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید